Японська Асоціація Темарі – Japan Temari Cultural Association (NPO)

Підтримкою та просуванням мистецтва Темарі у Японії займається Японська Асоціація Темарі (Japan Temari Cultural Association (NPO)), офіс якої знаходиться у Музеї Темарі в Токіо. В офісі та музеї Асоціації також знаходиться бібліотека Темарі, магазин супутніх матеріалів та обладнання, а також магазин при музеї (в якому можна купити готові темарі). Експозиція темарі в музеї змінюється щомісяця та складається з робіт учнів та вчителів Асоціації. Роботи кандидатів, що були подані на розглядання та успішно пройшли екзамени 3го та 4го рівнів (Вчитель та Професор), переходять у власність Асоціації і потім беруть участь у експозиції музею або виставляются на продаж у магазині (дляпідтриманні діяльності Асоціації та накопичення оборотного капіталу).

Виникнення Японської Асоціації Темарі.

У 1968 році була надрукована книга “12 місяців Темарі”, автором якої є вчитель Чійоко Озакі (Chiyoko Ozaki). Люди, що захоплювались темарі по всій Японії, дуже добре сприйняли цю книгу. Популярність темарі настільки швидко зростала, що у 1979 році в Токіо була створена Японська Асоціація Темарі. З того часу було видано більше 20 книжок, в яких були представлені традиційні техніки виготовлення темарі та дизайни з різних регіонів Японії, а також, більш сучасні зразки цього мистецтва. Японські темарі набули такої популярності за межами Японії, що Асоціація почала щороку проводити майстер-класи та виставки в різних країнах світу.

Мета та діяльність Японської Асоціації Темарі.

Асоціація бачить за мету підтримку та просування традицій мистецтва темарі, підвищення художнього рівня робіт та виховання послідовників традицій цього виду мистецтва. Для цього була створена Галерея Темарі, експозиція якої постійно змінюється. Постійно проводяться лекції, майстер-класи, зібрання, заходи з культурного обміну, проводиться сертифікація рівня майстерності темарі, видаються книжки та проводиться багато іншої роботи, необхідної для збереження та розвитку традицій темарі.

Alexander Gerzhan